Dag 4 – Min favoritårstid.

Jag tycker om alla årstider förutom mellantingen som är mellan årstiderna. Det som är mellan vinter och vår särskilt... HUVVA!!
Här är slutet av sommaren förra året.
När det börjar bli höst så vissnar alla blommorna i stugan förutom den här sorten.
Hösten är så fin för att man slipper svettas och man kan gå i prasslande löv å det är fina färger.
tycker jättemycket om när första snön faller.
Detta var i slutet av oktober förra året. Redan snö, jag kommer ihåg att jag tyckte att den här dagen kändes som mars. Det var typiskt sportlovsväder.
VINTERN VAR SÅ JÄVLA FIN
Våren är inte en särskilt kul årstid. I Maj börjar det bli försommar, det är trevligt. Då kan man börja äta frukost ute på altanen.
Sommaren är bäst för att man är ledig och det är festivaler och man kan vara ute för att det är varmt!
Man kan sitta ute nästan hela natten och dricka vin.
Åka på roadtrip och dricka svalkande drickor.


me <3z alla årstider X0x0

Kommentarer
Postat av: Annika

Ändå gött att älska alla årstider ju! Då slipper man vara en sån som ba snart är det sommar........... NU ÄR DET SOMMAR!!!!!!!!!!! ..........nu är sommaren slut.................... osv osv

2011-12-11 @ 09:34:19
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: OLA

älskar blomm och åka-på-snön-gifarna. älskar.

2011-12-11 @ 19:25:08
URL: http://olaolaolaola.blogg.sela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0