hey, shut the fuck up girl you are starting to piss me off. Take your hands of that boy, you have already had enough

Fyfan jag är så jävla arg, jag låg vaken väldigt länge inatt och grät över hur arg jag är. Jag hatar. hatar. hatar.

Håll dig till ditt. 

I övrigt denna lördag:
- Cykla hem så fort jag kan. Behöver mig själv och mamma.
- Börja jobba klockan 17.00 och jobba hela kvällen.
- Försöka hitta mig själv, för under de här två veckorna så har jag typ tappat mig själv någonstans bakom.

ps.inlägget är censorerat. har tagit bort 98% av dom fula orden. ds.

.

Kommentarer
Postat av: Annika

Men schnuu. Tänk att från och med onsdag är jag på midgård i en vecka!

2011-12-03 @ 13:29:36
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag hoppas vi kommer att kunna ses något. Alltså jag ska ju som följa med Lina hela tiden. :( :( :( Men vi borde ju kunna klämma in en lunch någon dag!

2011-12-06 @ 14:56:08
URL: http://chocolatejesus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0