JULI TILL SEPTEMBER

JULI
Vi var på Peace and love från typ 28e juni till 4e juli.

Sedan var jag borta ett tag till. Bland annat i Göteborg, Skövde och Oslo. När jag kom hem spenderade jag tid i min stuga. Det var en tyst, ganska skön och deppig tid fram och tillbaka i någon vecka.



Efter det så åkte jag till Trästock med Simon, Johan, Kim osv. Det var helt okej 2010 men inget jämfört med 2009.

AUGUSTI
Morfar dog efter en tid på sjukhuset. Jag lyssnade mycket på The Antlers - Hospice. Augusti var en väldigt tyst och blek månad för min del. Åtminstone från början. Hade en bra tid på Urkult iallafall!!

Vi drog till Urkult!!



Sedan färgade jag mitt hår svart igen och drog på fest med Johan hemma i Umeå.


SEPTEMBER
En gång var det en riktig dunderkväll. Vi var först hos mig och ölade några tjejer, sedan drog vi till Simon och festade loss innan vi drog vidare till Caroline i Stöcke! (båda bilderna är Majas)


Jag höll på mycket med kameran faktiskt, vi var till exempel ett helt gäng som for ut i skogen och fotade, jag fotade även mig själv!


Tuffsan i min säng med min nya halsduk! Det ligger en text till Hot stuff där också!! Vi hade ju Discokväll på skolan. Alla vi som går musik och musikproduktion! Jag sjöng hot stuff, det var jävligt kul!

Det började även att bli höst och jag ÄLSKAR höst!!

Klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0