Godnatt världen


här ville Lillkatten bli vän med Tuffsan....

Men hon åkte på fet däng..

Hon blev ledsen och sökte tröst.

Jag tittade ner på henne och sade lågt "Life is a pain, get used to it".


Idag var det minus åtta grader när jag gick till skolan, jag tog på mig en tunnare jacka, vilket kanske var ett bra val i början av dagen då jag just druckit kaffe. Svettades till och med på vägen. På lunchen så satt jag och frös, fick ont i halsen och fick äcklig mat. Sedan var det dags för Idrott så jag blev lite svettig då också (deltog inte i 1 aktivitet, men blev så tävliingsinriktad då jag agerade tränare i spökboll, jag stog på sidan och grymtade).
Riktigt varmt..
Efter skolan så skulle jag på körskolan och ha teori. Där satt jag faktiskt och led i en och en halv timme. Jag frös och höll på att somna. Jag trodde att jag var vaken för jag hade koncentrerat blicken på min lärare. Plötsligt så ryckte jag till som om jag somnat fast var helt vaken...  Detta kanske inte låter lika konstigt om jag berättar att jag sov en och en halv timme i natt.. Jag hade inte ställt om dygnet.

Så idag har jag gjort dessa misstag:

- Sovit alldelens för lite
- Tagit på mig på TOK för lite kläder
- Slog huvudet i Johans bildörr....


Tack gud för denna dag!

Kommentarer
Postat av: nelly

bra att du sa så till stella hon hade aldrig fattat annars

2011-01-12 @ 21:48:33
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: Kim

Livet är fan hårt ibland, känner igen det där med att frysa sönT och somna i en teorisal på en körskola. lidande

2011-01-12 @ 22:38:13
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: majamaja

du e roli du! puss

2011-01-12 @ 23:59:26
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0