Vem sa "Ke-rogen" istället för "K-rogen"?

Här är fler bilder ifrån O'learys i Lördags. Tackar än en gång Irma som tog med min mössa därifrån när jag glömde den!

Nellie gjorde en fin entré med glatt humör och svängiga moves.

Marianne var så söt hela kvällen och gjorde mig så glad, inte bara för att hon var fin utan även för att hon sa att jag ska få en tavla som hon målat. Min favorittavla! Tack Marianne.


svänginga moves som sagt.

Sedan gick vi till Mariannes lånade lägenhet på teg och åt god mat. När gummorna började somna
så tog jag mitt och gick. Jag svek Gustav. Jag lät honom gå hem själv för jag ville spendera natten hos myse fast än jag lovat att vi skulle ta sällskap hem för vi bor så nära varandra.
Jag kände mig dum, där stog Gustav med sina hundögon. Han såg inte ledsen ut. Mest arg och kall.
Han fick min sista cigarett sedan gick jag åt höger. Han åt vänster. efter 15 minuter kom jag hem till ett mjukt och varmt täcke med varma ben under. Mina var iskalla. Fick värme där. Hoppas inte att Gustav frös för mycket...



nu e d 1 till natt. puss puss



Kommentarer
Postat av: nell

de va nog jag som sa ke-rogen ostället för k-rogen

2011-01-25 @ 22:29:17
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: Julia

Bor i Södertälje ett par mil från stockholm. Haha flyttar dock gärna snart :P

2011-01-28 @ 01:01:20
URL: http://010-01.blogspot.com/
Postat av: Julia

Oh shit Umeå, aah då fattar ja att de kan vara kallt, och länge haha. Ja asså skulle väll vara najs att flytta till kanske Stockholm, Göteborg eller liknande när jag väl pluggar vidare sen, och de blir väll antagligen i sverige första tiden i varje fall.

Skulle ju annars vara grymt att typ flytta till Paris, Berlin, London kanske aaa någon storstad i Europa. Men är ganska feg så får nog vänta ett par år haha.

2011-01-28 @ 01:19:21
URL: http://010-01.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0