since i'm not your everything, how about i'll be nothing, nothing at all for you.


söt och innocent

xtra fun sminkning till en fest och en härligt glad chey!

Full men sjukt fin ändå.

Bitch on bitch!! U R A LOOSEEEEEEER! :) lolser

Inspirerades av Titanic innan jag började bli thinspirerad, då
gjorde jag den här!

Jag skulle på fest, jag var väl arg för att jag förutspådde att
Fredrik skulle spilla vin på mig.... uhuu :(

seriös tjej med långt hår tihii

Försökte få en bra bild nu också, för jag sitter med inpackning men den här camen är dålig med ljus... å du sämsta cam......... Jag gör inpackningar i hopp om att mitt hår inte ska bli förstört när jag ska blondera det platina :D


Snart kommer det giltiga inlägget för dagen.. men det tar tid att göra... heida!


Kommentarer
Postat av: fredryk

hahahahah förutspådde du rätt eller ja säkert

2011-06-07 @ 18:49:23
Postat av: Anonym

^tardmaster

2011-06-10 @ 02:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0