Day 03 - Morning routines

På morgonen vaknar jag, olika tider de flesta dagar. Jag går upp, tar på mig närmaste, skönaste byxor sedan går jag till köket, sätter igång morgonpasset i P3 och gör frukost. Brukar vara A-fil med jordgubbssmak och müsli.

Sedan går jag och sminkar mig, tar på mig kläder och borstar tänderna. 10 minuter innan jag börjar min första lektion så suckar jag och cyklar på min cykel som är för liten (sadeln är typ omöjlig att höja även..) till midgårdsskolan. Måste fråga min mekare till bror om han kan komma hem med snickarlådan och hjälpa mig att höja den där sadeln.

På vägen till skolan börjar jag automatiskt att gråta, alltså inte för att jag är ledsen, utan för att det är något fel på mina ögon. Det rinner bara tears.. :(

Men my friends ibland har jag sovmorgon och ibland är det fint väder. Då brukar jag sätta mig på altanen och dricka kaffe! Jag värmer mjölk och häller det i kaffet istället för kall mjölk för då svalnar kaffet så mycket.
Den här dagen hade jag solen i ögonen och spillde mjölk överallt. Lars hade kunnat sjunga om mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0