Day 06 - Your day

Idag har jag vaknat, ätit frukost och sminkat mig. Sedan satte jag mig ute i 25 grader, pluggade och drack kaffe. Efter en stund så gick jag till polisstationen och hämtade mitt pass, jag såg farlig ut men det var inte så farligt, dock var promenaden dit jävligt varm fast det var väldigt skönt.
På vägen hem gick jag förbi skolan och hämtade min dator och sedan tog jag av mig skorna och gick barfota i gräser resten av vägen hem.
När jag kom hem så fixade jag iordning grejer gick till maja och åkte ut till hennes stuga med henne Kim, Marianne, Fanny, Annika och Nelli för att fira majas birthday, fast hon hade lagat all mat och bjöd på en lapin kulta efter bastu och bad. Det var typ det bästa på länge. Tack Maja återigen! Nu e jag hemma och har tänkt sova, är helt dåsig.
Nu tar jag bara en rand0m bild till det här inlägget för bilder från kvällen kommer upp på någon annans blogg.

Tar den här för att tanken var att vi skulle sova i majas stuga men jag kim å marran skulle plugga. Nu har hag fan gjort det klart för ikv... bläh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0