sköön... t ...

Idag har jag:
- Sett ettornas projekt, det var skitkul att se!
- Somnat i soffan
- Mysit med Stella hon var mysig trots att vi bråkade igår..
- Skrivit klart en uppgift och pluggat teori
- Färgat håret.

Kom förresten på en sak, Hanna säger att hon avskyr ordet "mysigt" i alla dess former. Jag känner inget alls för eller emot det ordet. Jag försöker ta ställning till om det är fult eller fint.. Det är svårt.

Och eftersom att jag ikväll satt vid den gamle gode dattan så delar jag med mig av några webcam-bilder jag tagit vid olika tillfällen!


Det här var en dag när jag skulle till skolan

här var jag fan less.

lol

här var jag förkyld och Stella softade.

Här skulle jag på fest.

Stella är jättesöt på den här bilden!

Här är en gång när jag satt och ritade framför datorn.

Samma tillfälle men var väl less på att rita.

Det här är från 10 minuter sedan.

Det här är för ca 3 minuter sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0