Day 02 - 10 things you like


Att vara på festival. Här e lisa på urkult

Att cykla.

Alla de här personerna.

Dom första kvällarna på året då man kan vara utomhus med en tunn jacka utan att frysa.

När Hanna fnissar!!

När jag får till det framför kameran.

Dom här personerna!

Det här bilden, den är så jävla fun!

Musik, särskilt Conor å bright eyes. <3 4 ever

Övrigt: Folk som är äkta. Det är så inspirerande + man känner sig så naturligt relaxed och blir helt äkta själv i sånna personers sällskap. Som jag skrev i det förra inlägget så gillar jag jättemycket saker!

Känn dig inte dissad om du inte e me för i like u 2 and u know it. ärligt alltså för gillaru mei så gillar jag dej!! (gäller alla)

Kommentarer
Postat av: hanna

du är så fin klary!! kramen

2011-05-29 @ 18:02:26
URL: http://turistensklagan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0