Söndag

har varit på klädbiblioteket idag, suttit ensam i SF-parken i stan och tittat på löven som föll från träden och gubbar som var på promenad.
Jag Hanna Jon och Filip var på Waynes ikväll. Sedan var jag hemma hos Hanna en stund och pratade. Imorgon ska mamma väcka mig så vi kan äta gröt tillsammans och i övermorgon fyller jag nitton. Tycker det känns som att jag inte förtjänar födelsepresenter för mamma och pappa tkr jag är en dålig hjälpreda i familjen och har stökigt........... 

nu ska jag sova, iallafall en liten stund. Imorgon är det en till sån där jävla vad hetere...... dag.
-

Kommentarer
Postat av: kim

åh klädbibblan verkar ju som 1 så jävla bra och värd grej!! ska ta mig i kragen å skaffa ett sånt där medlemskap, har hört att det kostar 50 för ett år

2011-10-10 @ 22:52:32
URL: http://ropaintehej.blogg.se/
Postat av: MammaMedia

Fast egentligen förtjänar du allt gott i världen bara för att du är DU.Bamsekram från mammabitchen.

2011-10-12 @ 11:19:34
URL: http://mammamedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0