nattlista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Mina klasskamrater.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov…lol
Vad gjorde du för 15 min sedan:  Satte igång The XX på spottan. Nice and nostalgic
Det sista du sa högt: ”Ska du inte komma och låsa efter mig?”
Det senaste någon sa till dig: ”Hejdå”

Vad har du druckit idag: Mjölk, vatten, kaffe och inget mer
Vad var det senaste du åt: En godis hos Johan
Vad var det senaste du köpte: En biljett till en fest på gamla slakteriet
Vad är det för färg på din ytterdörr: Mörkröd
Vad är det för väder hos dig nu: Mörk höstnatt, jag vet inte om det regnar, men det är fuktigt och kallt..
Godaste glassmaken: vaniljglass med krossad choklad i eller mangosorbet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nonono, nä vet inte kanske
Sover du tungt: Ibland gör jag tydligen det,  AStungt ,men i natt sov jag i långa intervaller, vaknade 2 minuter och somnade om
Drömmer du mardrömmar: Inte mardrömmar som i att jag tex blir jagad/mördad eller så.. Mina mardrömmar handlar oftast om att jag hamnar i en jobbig konflikt med någon..

Trivs du med ditt jobb: Jag har inget jobb just nu, jag trivs bra i skolan.
Favoritklädsel: Sköna men fina, jag trivs bäst när jag känner mig fin.
Favoritlåt just nu: Wow, I can get sexual too – Say anything
Vad ser du om du tittar till höger: Min telefon som ligger passivt.. Det gör den ofta. Knäpptyst och knäppstilla, vilken loser..

Vad gör dig glad just nu: Jag vet inte.. inget?
Vad ska du göra härnäst: Sova

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt
Humör just nu: Inte så jättebra, jag känner mig lite nere. Men skulle kunna ha roligt om jag inte var trött.
Favoritgodis: Svarta weiner gum choklad
Kläder just nu: Mina leggings<3, randig tröja och mammas halsduk.

Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Sjunger och spelar lite gitarr fast det är jag inge bra på men skiter i det fuck yee
Morgon eller nattmänniska: Både och
Vad är viktigast för dig: Jag själv heheehgheghehghehgeeeeeeeeeeeh
Är du kittlig: Ja på halsen
Snarkar du: Inte vad jag vet faktiskt
Stjärntecken: Våg
Äckligaste insekten: Spindlar.. är det ens en insekt?
Längtar du mest efter just nu: ATT BLI NORMAAAAAAL, att ELIN SKA BLI KÄR I MIG..  <3elin<3elin<3elin<3… Skoja, jag längtar till min födelsedag, till Fannys hemkomst, till NELLIe.... :/

 

Godnatt lame life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0