senaste i livet (genom iphonen)

Köpte nya skor!!!!!!! och ett par strumpbyxor!
Var på en förfest!
Tog farväl av Klitty!
Swagade runt på skolan med Promoe och Spinneriet, hade på mig mina nya skor + strumpbyxer.
I helgen så var jag i Göteborg, hjälpte till med en flytt och firade en 85årig farmor, köpte en jacka och en engångskamera och tittade på fina små vitsippor i våren.
en go göteborgare på spårvagnen som spelade gitarr så jag sjöng med!
Efter att ha fönstershoppat en stund på landvetter och smygtittat på thomas ledin medans jag sörplade i mig lite varm choklad så åkte vi tillbaka till umeå. kändes som att åka tillbaka 1 månad i tiden.... men fick mycket gjort på skolan idag!
här är min slutgiltiga look för dagen!
förresten så har Linda fyllt 20 år och jag missade hennes födelsedag.. Men hon förtjänar ett STORT grattis och en cyberkram tills jag träffar henne på riktigt och kan gratulera som man ska! med en bamsekram! tills vidare GRATTIS (iefterskott) LINDA!!!!

Kommentarer
Postat av: nellie

fan vilka snygga skoerrr! och att hela du är så fin. pus

2012-04-03 @ 11:25:11
URL: http://radisorna.blogspot.com
Postat av: yasmine

så jävulskt snygga skor!

2012-04-03 @ 16:33:53
URL: http://upprepat.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh! Tack gullis:):)

2012-04-03 @ 22:39:30
Postat av: carran

haklå använder du inte polarenklara längre eller den hade ju svinsnygg design

2012-04-04 @ 23:28:58
URL: http://datacarro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0