dag

Dagens längtan: Studenten och allt som kan hända efter den.
Dagens "i can not love, only hate": att det är en iddi som skrivit en bok där iddin inte skriver han eller hon utan använder utrycket ”hen” för att det ska vara könsneutralt. Så enormt krystat enligt min åsikt.

Dagens fuck livet: Behöver sova, men kan inte göra det när  jag försöker…
Dagens nice: Att äta middag och Johan.
Dagens söt: Tuffsan för jag stoppade in henne i min tröja och gick omkring med henne i hela huset och hon kurrade hela tiden. Hon är den bästa katten jag vet.


Dagens sanning: det är tydligen 121 dagar kvar till studenten. Vet inte hur många av dom som är lov-dagar och helgdagar för det orkar jag inte räkna  ut men antar att det i alla fall är jävligt få skoldagar kvar. Det känns som att jag sitter i fängelse och att om 121 dagar blir jag utsläppt. Då ska jag få se solljus för första gången på 4 år. Kommer att svida i mina ögon och bulta kommer hjärtat.
Dagens kul: Tuffsan i min tröja.
Dagens låt: doo wop (that thing) – Lauryn Hill

Dagens "för 1 år sedan..": för ca ett år sedan så var jag sjuk. Jag satt inne i köket ifrån morgon till kväll och pysslade och lekte med lillkatten. Det var inte en jättehändelserik månad februari 2011.

Dagens sammanfattning av min dag:
1. Vaknade av att stella stirrade på mig genom mitt källarfönster. 
2. Gick till skolan i för kalla kläder.
3.Hade lektion i låtsnickeri, sedan nutida konst och arbetsmiljö och säkerhet. Dagens fjärde lektion var musikdator och jag hade kreativ förstoppning. Men sedan kom Johan och hjälpte mig. Han var väldigt uppmuntrande och peppad.
4. Jag fick skjuts hem av Johans pappa.  jag hade jätteont i huvudet, såg suddigt och var hur hungrig som helst. Resten av kvällen har jag sett kulturnyheterna, nyheterna  och tittat på gamla bilder på våran gamla dator. Försökte plugga  en stund men det var förbannat svårt. Ska läsa innan jag somnar inatt. Hoppas hoppas hoppas att jag somnar.
använder ett skoj redigeringsprogram!

Kommentarer
Postat av: kkkim

hahah alltså tuffsan= äg katten

2012-02-13 @ 19:02:46
URL: http://ropaintehej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0