gonatt

e lite varm osv men allt är ju bra och jag har fått en ful bränna från min sportbh.
Hoppas att det är lika bra väder imorgon. då ska jag carpe diem iaf.
förresten så dödade jag just en mygga, den splaaashades, det var vidrigt!!

Saker jag gjorde IGÅR:
1. Körde bil och lyssnade på min favvis <3 ROCKKLASSIKER. det var extra kul då Kim, Marianne och Gilma följde med för då var det en fest i bilen.
2. Var bäst i sällskapet på att cykla. DOCK: min kedja hoppade så jag fick lov att sätta den på plats.
3. Var på ängarna på en utefest dit aina kom och då satte han som styrde musiken igång FUCK DA POLICE KOMMIN STRAIIT FROM DA UNDAGROUND. kände mig cool då.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0