well if you could reinvent my name

Den här dagen känns så himla bra, det känns som när jag gick i ettan eller tvåan och skulle på fest. Nu förtiden är det aldrig fest, jag får nog ta åt mig av det eftersom att jag hade fest asofta förut men aldrig längre :( DET MÅSTE BLI ÄNDRING PÅ DETTA.

Saker som jag ser fram emot som inte är fester:
- Hunger Games har biopremier om exakt en vecka.
- Från och med måndag ska jag vara tobaksfri i två månader för deltar i denna TÄVLING och när jag väl är igång så   ska jag vara godis-, chips- och läskfri i två månader!
- Sista helgen i mars så åker jag och familjen till göteborg!

DIVERSE BILDER SOM KAN FÖRKLARA MITT LIV ATM:
Tallest man on earth som jag lyssnar på hela tiden för att han är bäst.
till exempel så lyssnade jag på tallest man on earth här, i bilen på väg till kittelfjäll.
lyssnade på musik, sov och drömde om zombies.
Det här är i kittelfjäll då min pappa tejpade igen en vinbox med silvertejp!
Här var förra fredagen i kittelfjäll då jag hade druckit av den silvertejpade
vinboxen och skulle på fest med min bror och hans kompisar.
Jag när jag hade sminkat mig fint innan jag skulle till skolan.

Nåja, ikväll blir det jobb och sedan utgång! hoppas att det kommer bli feststämning och kul folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0